Zarezerwuj online
  • 1
    Postanowienia wstępne
  1. Strona internetowa Vrwarsaw, dostępna pod adresem internetowym www.vrwarsaw.com.pl, prowadzona jest przez Vrwarsaw Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000626914, o kapitale zakładowym 5.000 zł, NIP 5252667203, REGON 36491156700000
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze strony i określa zasady korzystania ze strony internetowej oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem strony.
  • 2
    Definicje
  1. Usługobiorca – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach strony, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Usługodawca – Vrwarsaw Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000626914, o kapitale zakładowym 5.000 zł, NIP 5252667203, REGON 36491156700000
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem strony.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  6. Regulamin – niniejszy regulamin strony.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Usługobiorcy składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy wykonania usługi z Usługodawcą.
  8. Konto– konto Usługobiorcy na stronie, są w nim gromadzone są dane podane przez Usługobiorcy oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach na stronie.
  9. Formularz rejestracji – formularz dostępny na stronie, umożliwiający utworzenie Konta.
  10. Formularz zamówienia– interaktywny formularz dostępny na stronie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Usługi do Koszyka oraz określenie warunków Umowy wykonania usługi, w tym sposobu wykonania i płatności.
  11. Koszyk – element oprogramowania strony, w którym widoczne są wybrane przez Usługobiorcę usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości usług.
  12. Produkt – dostępna na stronie usługa będąca przedmiotem Umowy wykonania usługi pomiędzy Usługodawcą i Usługobiorcą.
  • 3
    Kontakt ze Sklepem
  1. Adres Sprzedawcy: ul. Grzybowskiej 4 lok.117, kod pocztowy 00- 131
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: vrwarsaw@gmail.com
  3. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 56 1750 0012 0000 0000 3423 1753
  4. Usługobiorca może porozumiewać się z Usługodawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.
  • 4
    Wymagania techniczne

Do korzystania ze strony, w tym przeglądania asortymentu strony oraz składania zamówień na wykonanie ułslugi, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies
  • 5
    Informacje ogólne
  1. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu strony spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością strony z infrastrukturą techniczną Usługobiorcy.
  2. Przeglądanie asortymentu strony nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Usługobiorcę na usługi znajdujące się w asortymencie strony możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane na stronie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  • 6
    Zakładanie Konta na stronie
  1. Aby założyć Konto na stronie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych adres email, imie i nazwisko,
  2. Założenie Konta na stronie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
  • 7
    Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się dna stronę);
  2. wybrać usługi będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
  • 8
    Oferowane metody dostawy oraz płatności
  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    1. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
    2. Płatności elektroniczne
    3. Płatność kartą płatniczą.
  2. Szczegółowe informacje akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronie.
  • 9
    Wykonanie umowy wykonania usługi.
  1. Zawarcie Umowy wykonania usługi między Usługobiorcą, a Usługodawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Usługobiorcę Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia na stronie zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Usługobiorcy stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Usługobiorcy, która zawiera co najmniej oświadczenia Usługodawcy, o otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy wykonania ułsugi. Z chwilą otrzymania przez Usługobiorcę powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowy wykonania usługi między Usługobiorcą, a Usługodawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Usługobiorcę płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Usługobiorca obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy wykonania usługi – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  4. Wykonanie usługi przez Usługodawcę odbywa się w miejscu prowadzenia działalności tj. w lokalu przy ul. Grzybowskiej 15 w Warszawie.

 

  • 10
    Prawo odstąpienia od umowy
  1. Usługobiorca może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy wykonania usługi bez podania jakiejkolwiek przyczyny, jeżeli usługa nie została wykonana.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od momentu zamówienia usługi na stronie.
  3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail
  4. W przypadku przesłania oświadczenia przez Usługobiorcę drogą elektroniczną, Usługodawca niezwłocznie prześle Usługobiorcy na podany przez Usługobiorcę adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. Skutki odstąpienia od Umowy:
    1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
    2. W przypadku odstąpienia od Umowy Usługodawca zwraca Usługobiorcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Usługobiorcy o odstąpieniu od Umowy, dokonane przez niego płatności,.
    3. Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Usługobiorcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Usługobiorca wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  • 12
    Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  • 13
    Dane osobowe w Sklepie internetowym
  1. Administratorem danych osobowych Usługobiorcy zbieranych za pośrednictwem strony jest Usługodawca.
  2. Dane osobowe Usługobiorcy zbierane przez administratora za pośrednictwem strony zbierane są w celu realizacji Umowy wykonania usługi, a jeżeli Usługobiorca wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
    1. W przypadku Klienta, który korzysta w na stronie ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Usługobiorcy, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  3. Usługobiorca ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy wykonania usługi skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  • 14
    Reklamacje
  1. Reklamacje dotyczące płatności elektronicznych rozpatruje serwis przelewy24.pl.
  2. W pozostałych przypadkach reklamacje rozpatruje organizator w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia na adres korespondencyjny lub adres email.
  3. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis okoliczności wadliwej usługi(w tym datę) jej wystąpienia, dane Usługobiorcy składającego reklamację, oraz żądanie Usługobiorcy w związku z wadą wykonanej usługi.
  • 15
    Postanowienia końcowe
  1. Umowy zawierane poprzez stronę zawierane są w języku polskim.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Usługodawca poinformuje Usługobiorcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Usługobiorca ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.